★ 16歲啦我 `大個女 ` 唔好成日咁眼淺 至得 ` >3< 希望思想方面可以 成熟小小哈哈哈 今日同葉生 ` 行街 `食飯 ` 雖然簡單左小小 ` 不過好開心呀 `哈 ` 成日都對我好好WO ` 朋友仔\/\ THZ你地SD個MSG 同我講生日快樂 ` 聽晚先同你地補祝 `
呢排開始番工`都幾開心` 星期6晚諗左好耐番唔番` 最後都係番左去`開頭有D悶` 之後好爆 ` 之後剩係知自己係咁講野` 俾佢地話我煩`醜死怪R\''/ 講左好多1直係心裹面既野`哈` 之後6點幾7點番HK` 12點起身整野`番工` 收10點`攰死左LA`T^T PS:葉生成晚陪住我`SOR搞到你咁悶` ps:就生日la11/4*仲有2 DAY`
7點半起身`換3`番工`搭車`10點幾食野"] D時間過得好快^0^`4點幾食野`5點收工` 搭車`番到HOME`沖左個凍水涼`爽呀` 聽日又要番學LU`T^T 等緊你電話呀`哈 葉生`快D放工陪我LA*MIZ U`