今日真係好唔開心* 晏就同屋企人嘈交*大獲野. . . . 夜晚打麻雀又搞成咁. . . . 我好唔想咁. . . . 今日喊左好多次呀*** 好頭痛呀e+>3<*唉* 全部野都係我錯囉. . . OK
愚人節快樂
今日番學*番到學校`D時間過得好快` 好快就落堂` 放左學WITH KK番HOME` 換3`之後就去見工` 見完搭輕鐵落YL` 唔LIKE搭輕鐵\''/去呀塱HOME* 之後葉生黎埋` 同呀LI呀塱睇左陣碟`就行去新元中` 仲買左 串皇食.次次都係咁`叫你唔好食哂>33333<次次 都唔剩番俾我.衰人..睇[獨家試愛]好好睇呀`好感 動呀`XD*睇完就搭車番HOME`睇電C+BATH PS:十分`愛..合唱版/''方力申`鄧麗欣 `好正