終於得到手啦`heehee 10000000000個開心`
4月返工-返學 成個復活假都係返工*玩左幾日` 雖然成日都要返工 `不過我都 幾鍾2咁`好過係屋企做廢人 `
好想快d出糧 `買好多野食 `哈 呢排小左好多時間打日記 ` 部電腦又成日handhand地 `\''/ 好想同你地開心番1晚 `哈 不過 `都係諗下好 `算啦-w-
琴晚 番工番左10粒鐘 `放工番home換3 `之後搵個fd 俾份 生日禮物我`哈`thz之後出yl搵葉生call long.. 之後去左打邊爐`打完飛的陪葉生番home換3` 再飛的過呀佬home`打牌`最後都win`打到今朝`同呀塱 葉生`又飛的落yl去左大快活食早餐`食完搭車見到tiger` 又飛的番朗屏`番到home`訓訓訓訓到2點起身整野. 去葉生home`葉生買左好多野食`肥死左T^T` 夜晚10點閃番home`聽日仲要番工`出左糧`>W< 爽