初1*
晏就3點幾WITH呀哥搭276去上水*之後搭火車*之後搭大巴 ` 番到東莞 `到6點幾7點 `WITH D親戚食飯 `食完飯 `我堂哥車我&呀哥 同埋姪仔姪女1齊去沙灘玩煙花 `好靚 `勁好玩呀 ` `>0<玩到9點幾` `番去 伶野 之後又出番去` `買左D串燒` `租埋碟` `去我堂哥間屋` (間屋勁大`] @@之後BATH完就睇碟` `睇完碟就訓LA` `
初2*
11點幾起身`整野個D12點度`堂哥車我地去麻麻度食飯`食完`玩左陣電腦` 2點幾表哥打黎`過黎接我地過去呀婆度`去度勁爆超多人`都唔記得D人個名? -0-搞到俾人話我唔叫人`之後坐左陣`就上樓上WITH2哥表哥同個呀昕`鋤D`1蚊隻8隻炒`玩到6點幾就要去酒樓食飯`食完之後番去繼續鋤`最後輸90 蚊我輸得最小-D因為係1家win3家`玩完就去食野`win左個個表哥請`哈 食完表哥就車我地番去`之後佢地話聽日去珠海玩`本來話唔去因為第2日要番hk`之後諗左好耐都係唔去``之後bath完就訓la`
初3*
1早表哥打黎叫呀哥起身`我又起身`整野個d`因為諗住番hk整完哂野執好哂` 表哥打黎話可以5點走`番到黎仲有車搭番深圳`之後就好開心`出門口`首先食早餐` 食完就出發`都係表哥渣車`有(2個表哥&呀哥同埋我〕`成2個幾鐘先去到` 因為塞車`唔知做乜新年珠海咁多人`首先去橫琴食蠔`(好驚自己唔食.驚好腥] 去到個度有d檔仔後面就係d養植埸*好多蠔^0^`之後就搵左檔坐低`跟住就睇佢開蠔` 亦睇住佢整`炭燒蠔`真係好新鮮`之後試下`食啦`1d都唔腥仲好正`好鮮``第1次咁食` 最後4個人食左3斤`都係百o靚蚊`個度望到澳門`原來好近``出奇?.?食完度2點幾` 表哥拿拿林`渣車去珍珠樂園`入場$60蚊平.平.平呀`入到去超多人`仲諗住冇乜人! 之後排隊`勁多人呀`T^T排左成大半個鐘`玩第1個機動游戲`超激呀`係咁係上面360度 反轉再反轉`玩完去排過山車`又係排左好`耐*不過個過山車好LUN正`上去個陣勁慢` 嚇死``之後又1野沖落去`又入山洞咁`之後玩多陣`再番轉頭玩360度轉轉``就走啦`走個陣係門口見到隻(候子)見到佢係度踩單車o左`之後個男人就叫佢表演俾我地睇` 又識打關斗`又識倒立`勁`之後就走LU*番到去8點度 有車搭`表哥個D係咁叫我唔好走住` 叫我第2日先走 又話番到去夜``唔係約左你`我1定唔走呀/~\`同表哥佢地玩真係好開心` 咩都唔洗諗 又有人照顧``哈之後1個人番HK*過關個陣勁多人`逼逼逼. 同佢地死過係咁逼` 番到黎YL成10點幾LA`
完
|