琴日*3幾起身*玩左陣電腦 `就換3+整野 `6點幾豬中打黎.
`之後落X打機WITH呀塱蚊精 `打完去買BBQD野 `之後呀LI打黎 `
話同人嘈 `我同豬中即刻過去咖啡灣 `之後我地開始B `過多陣 `
佢地都黎埋 `11點幾 `D燈熄左 `個個都伶部電話出黎 `哈
(第1次咁黑BBQ) 冇耐 `D KID子都走埋 \''/`(阻Q住哂)12點我地倒數LA
之後隔離D人玩煙FA 好正 `呀LI同豬中走左過去玩 `玩到2點度過
呀福度`再玩 `之後我地玩射龍門 `勁多笑料 `笑4我 ^0^`
另1邊佢地就飲酒`玩到4點幾 豬中&豬YIN走`呀LI又走`呀堅個D都走`
得番我 葉生 蚊精 呀塱`我地4個打雀我同葉生VS呀塱蚊精`葉生係咁自摸`
勁呀`打到8點幾`WIN左幾十蚊`Z_Z生番HOME訓`訓到4點幾T^T
同葉生落左大家樂食(芝士火鍋)好味*******食完`葉生送我搭車`
|