今朝* FORGET左打俾葉生叫佢起身`/~\
7:40起身整野 +換3.. 8:35出門口* 返到SCL`
`呀LI同BELLA*返左 ..3丁友 `小息落左去買野食`
之後D堂都過得好快`上上下堂` D紙巾又用哂`
同呀LI 衝左落留下買左成10包紙巾(7DAYS]` ..*0*
LUNCH 去左唱K*正 (我 呀LI BELLA 蚊精 塱 飛飛 豬中]
之後食野個陣 唔小心`整趺左.. 之後佢伶過碟俾我 `哈
`下就冇返SCL ..SCL勁打黎 冇聽\''/ 唱到4點幾仲未CUT`
之後唔唱 `上左太陽`睇葉生篤波
`6點幾同葉生` 閃人搭77番HOME`佢地就去新機鋪打機`
[
只想愛你]
--好想每天睜開眼睛就能看到你--
|