今朝* 葉生7點幾叫我起身`番學la 我又 `賴左陣床 `先起身-0-
起身個陣 `諗左1諗 唔可以遲到呀!' 之後用9秒9整野+換3 `
但都係8:30出門口T^T 我今日選擇(行路) 冇遲到R`勁^0^
番到去 `上左陣 `就小息 `就同LILI KK 呀細 BELLA 齊齊去食早餐 `
大快活 ` 正 ` 10點幾先番到去 `亞SIR 唔當遲到 `哈 之後O個幾堂 `
同佢地係度玩化妝 ` 又狂同D同學影相 `之後LUNCH `同佢地影左`
`貼紙相 >3< ` THEN 2:00番到學校 `上ECON `要做剪報 `未做 `
\/ 麻煩 `ECON又要畫圖 ` 超憎\____________/'' 之後呀SIR早放 `
`去左曬相 ` THEN 就番HOME `同葉生傾左陣 ` 佢要番工 `
`我就訓覺Z_Z `訓左2個幾鐘度 葉生打黎嘈醒左我\/ 同佢講左陣 `
`收線 `起身 `而家就睇惡魔在身邊 `丞琳好可愛`
完
|