今朝** 好唔想超身`最後都起左`之後整野` 係咁打(乞痴)\/.. 8點半 出門口`番到去8點8` 第1堂上旅遊`都ok啦 唔悶囉 .. 食完野`之後幾堂 同miss&同學講番之前去camp d野`個個都爆笑` lunch 去左kfc 食` 食完番去同d miss呀sir 傾左陣 就上堂 ..上堂同d同學 玩人`笑4我`
唔通`又要係咁`好多野我都唔想 `` 點解你做埋d野 `好似係度逼我` 去結束呢段感情`我真係唔想* 但有d野.你會唔會覺得過份左呢!? 你咁好自私呀 `你知唔知呀!? 可能`係其他人眼中係1件小事 ` 但對於我黎講 .係過份 .我接受唔到我 `男朋友係1個咁既人.. ps:就1週年紀念日★
ps:就1週年紀念日★
今朝`終於起到身番學la`整完野8:30先出門口` 好大風` 好彩著左件外套 ^0^ 番到學校遲到` `遲左1個字/\'' 頂`之後上堂同d同學`狂傾計.. 呀sir 係咁話我`\/ lunch 同d同學買飯番scl食 `食完係度傾計.放學with lili 塱 蚊精打麻雀`` 打到成點鐘``番到home bath 完 就訓 ``