today * 9點就起左身.. 琴晚又發夢*仲要係2個夢* 呢排成日發夢 .. 成日都係home!but 1陣就出去~~~ 嘻 ''
李塱塱*
..hapi b-day r*
陳青青*
TODAY* 番學..冇咩特別* 放學D同學陪我去埋CAKE BECAUSE 我R哥個FD 生日佢叫我幫佢買~~行左好多間..最後係聖安娜訂..* ..今日伶..2P ($230) 都幾貴下..THEN 搭車番HOME! 番到HOME! 訓左陣* 係到自拍*XD '' ( 我影相* 真係唔識笑架!!)唔知點解* 聽日幫亞塱搞生日*.. BUT ..唔知點解冇咩心情去玩.. 唉!! 都唔知做乜..
PS:TODAY 冇陪LI食LUNCH 唔好意思!! 真係冇乜心情..剩係想係HOME!!
今日番學* 見到太陽la!! 第1個小息* 又去買野食!! 買左.(痴飯)&蛋撻*仲有薯片!! 正呀 ..>______<''第2個小息 !! 買左波子氣水飲 好味!!放左學 *冇同li佢地食野..因為好飽啦* 租左隻叮噹睇 ...風之使者 !! 都ok..14蚊rr!!