10/10..呢日要番學* 訓得幾個鐘!!就要番學la* then lunch 同li 豬中 去左萊茵河食*(咖哩吉烈豬扒飯*) 超好食******* then 夜晚話打麻雀 ..但我冇去*唔好意思r
10/9..係成日都inhome* 2:00 個陣開電c '睇愛情白皮書..睇到4點先訓* 好正r*
yesterday* 晏就成日都係home*because 屋企有d事'' 麻煩*到左8點度!! 葉生打黎*then 換3 +bath * 搞掂哂 .出門口先. 行出去搵蚊精*去左金沙..係門口吹左陣水.葉生&菠羅包&堅&塱''係金沙打.. 我同蚊精過左桌球城下面個間打* 玩左勁耐!手指機..正*(好鍾2玩呢個)..12點幾,葉生佢地過左黎* then 就齊齊..過x玩..玩到2點度..去食野*
ps: sor .today forget左叫葉生番工. 唔知佢有冇遲!?
10/6番學.. 同亞sir 嘈..(煩)..then 同li 蚊精 塱 去睇葉生佢地篤波.. 5點幾度.同葉生番左home 換3.bath!! 8點度再出去!! 陪佢食完野!! 落左x 打左陣..塱&蚊精黎埋!! 就過左金沙..再打!! 發生左d野同蚊精..無奈+ 搞笑. then 同蚊精2個去左點心皇食野+傾計 跟住坐左陣..吹水.佢地又唔走..我咪同蚊精走..太眼訓!! today*冇番學.. 太眼訓啦z.z 完全起唔到身!! 1點度醒左!!食完野 .. 而家打埋個diary ..
ps: lili 自己諗清楚la* ..