YESTERDAY* 下就同蚊精*豬中..佢地出左YL 食左大快活!!THEN 落左X打機!! HAHA* SOHAPI!! 6點度 ..番左SCHOOL 伶校服!! 伶完,, 就去左亞波羅買雪糕!!好好食^____^ 陪埋蚊精(禁錢)行左陣!!就同豬中搭77番HOME!!番到HOME 玩左陣電腦 ..睇左陣電C!!笑左1陣..佢地個個都叫悶!! 我就又要BATH 換3同CALL出去.. 搭K73去天恆搵LI &蚊精!!去食個間( 優之甜品) HAHA!THEN 1去到!! 見到佢地食!!即刻爆笑 ..D野真係......
食完..飛的過左天瑞食野!!買左野食過 (我的) 坐!! 係度吹水..講番之前D野..勁好笑!!
冇耐R塱.葉生.豬中話唱K!! 我同CALL咪陪蚊精LI 番HOME 伶野!! THEN LI &CALL 話唔去!! 不過我同蚊精照去!! 就同埋CALL 1齊搭LAST 1班輕鐵!! 等緊個陣!!見到勁Q多差佬!! THEN D 差佬!!成10幾個跑!! 捉人!!個埸面10分似拍戲!! WO .. 搭輕鐵再轉77落YL 落到YL 去X打左陣!!先去GREEN BOX唱到今朝~~食完野就番HOME!! |