暱稱: CHING* 







 MORE... 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

新開始*
完了..
家***我地既家!!
好耐冇打啦!!
MP17


日誌分類

全部 (284)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

RSS Feed
2005 年 9 月 12 日  星期一   晴天


12

today* 6點半起左身lu!  .. then 刷牙 洗面 洗頭 換校服!!  7點幾(唔記得搭幾)出門口 ..口渴 ..買左枝水~~ then 就行番學!!  haha ..上堂都ok la! 好無奈咁做左科長!!  D亞sir好q搞笑~~ 有個亞sir 係大6出世 ~~講d大6口音..笑到全班停唔到~~~ ^______^ 放1點 ..就同2個同學~~ 行去yl 廣埸等li &豬中!! 去個間永年食~~佢地話好食!! 第1次食咋我>.<(不過我諗遲下都會有幾多機會去食!!) 後來r塱 都黎埋 食完~~~鳩行左陣!! 就上左亞塱度!!打牌 .. haha *  5點度走人!! 搭k73&li



2005 年 9 月 11 日  星期日   晴天


10-11

YESTERDAY* 下就同蚊精*豬中..佢地出左YL 食左大快活!!THEN 落左X打機!! HAHA* SOHAPI!! 6點度 ..番左SCHOOL 伶校服!! 伶完,, 就去左亞波羅買雪糕!!好好食^____^ 陪埋蚊精(禁錢)行左陣!!就同豬中搭77番HOME!!番到HOME 玩左陣電腦 ..睇左陣電C!!笑左1陣..佢地個個都叫悶!! 我就又要BATH 換3同CALL出去.. 搭K73去天恆搵LI &蚊精!!去食個間( 優之甜品) HAHA!THEN 1去到!!  見到佢地食!!即刻爆笑 ..D野真係...... 食完..飛的過左天瑞食野!!買左野食過 (我的) 坐!! 係度吹水..講番之前D野..勁好笑!!  冇耐R塱.葉生.豬中話唱K!! 我同CALL咪陪蚊精LI 番HOME 伶野!!  THEN LI &CALL 話唔去!! 不過我同蚊精照去!! 就同埋CALL 1齊搭LAST 1班輕鐵!! 等緊個陣!!見到勁Q多差佬!!  THEN D 差佬!!成10幾個跑!! 捉人!!個埸面10分似拍戲!! WO .. 搭輕鐵再轉77落YL 落到YL 去X打左陣!!先去GREEN BOX唱到今朝~~食完野就番HOME!!



2005 年 9 月 9 日  星期五   晴天


..

1訓醒 '' 望住塊境..隻眼腫到PK~~琴晚臨訓前喊左2個幾鐘!! (想停但D眼淚係咁流)唉!!TODAY*第1日番學!! 搭車個陣係到諗(會唔會嚇親人)都OK啦*但我無講過野''1句都無!! 真係唔知自己做乜*連我自己都唔知做咩會咁? 放左學番HOME!自己整野食'' 悶左成日-0-