開心係自己搵的*唔係等的..
想自己開心d..咪做d野令自己舒服d!..
有時冇謂逼自己諗d令自己唔開心既野la..
諗得多又唔會開心ddd ...
人生又唔係得111111次機會!! 冇左既!!
仲有大把機會啦 , ,, 樂觀dddddd!!
呢幾日好正!! 好開心!! 好搞笑!! 好難忘呀!! 過得好快rrrrrrr!!
飲酒 -- 麻雀--沙灘--煮野食--bbq --識盅--*
期待___ ocean park~~~~
今晚去睇戲~~~~ 零時3點3--------
聽日cat2 走啦 .......呢幾日你帶俾我地好多歡樂~~~haha*
8月2,3,4 去camp *正 !! 1定好hapi!* ..哈*
(未出發先興奮)....rrrrrrrrr!!
唔好咁...miz 我啦...!!