TODAY ..俾葉生打黎嘈醒左..HAHA * 之後去佢度..買左好多野食*SO HAPI!! 6點度番HOME ... 番到HOME 煮野食..玩電腦~~~行雷中


8/12 番工* 放工.. then夜晚飲酒* 之後有個唔識既姐姐同我地1齊玩--超好笑..3點度..走LU佢車我同蚊精*蚊精個FD番HOME先..之後佢番番去同佢地買酒再玩/.HAHA
8/11-- 番左yyc 睇派位--派左(銅鑼灣)好白痴*THEN同豬中去搵SCOOL-- 最後決定--------讀私校*3點幾去左食吉野家* 食完番HOME *租左碟* 睇碟個陣訓著左 '' haha* 夜晚 .. 葉生打黎話睇戲* 塱 & 蚊精__ 睇完就去左食野坐到點幾搭77番home!!

好睇* d功夫好正 rrrrrrrrrrrrrrr*
|