暱稱: CHING* 







 MORE... 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

新開始*
完了..
家***我地既家!!
好耐冇打啦!!
MP17


日誌分類

全部 (284)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

RSS Feed
2005 年 7 月 22 日  星期五   晴天


22*

today * 起身!! 天氣唔係咁好* so 取消左去搵學校!! 冇耐 ..(葉生)打黎..話冇番工..好ya!! then同佢出左mk !!!行街* .,.食野 ..買左都幾野**!!5點幾..搭MTR 過荃灣!! .. 搵葉生MAMI* 同葉生行左陣..7點幾度** 就JOIN 佢MAMI..食壽司 ...!!HAHA!! SO GD ...食完就搭69M!!再轉77番HOME!! TODAY ..VERY HAPI..THZ MRYIP*

明明你講過 陪伴我平凡也快樂

不過 還是有時 無端擔心你仍然未滿足 .
想去 問你 今日你真的覺幸福嗎.
還未算有悶場 對吧? 你說天天稱心 過得寫意 .
其實最想知 是有足夠幸福嗎 原諒我太在意吧 .

我卻已經 找到命裡的人 .
期望在來日結婚 .
兩位一心 你是否也應允.



2005 年 7 月 19 日  星期二   晴天


17.18.19

19*訓左2個鍾就起身!! 陰公 ''番工 ~~~今日過得好快..準時收工..搭車個時 ..差DDDDD ..唔記得落車..訓著左!! .番到HOME 即訓 .聽日唔洗番工GD!!

18*e 1日本來話去swin..之後冇去度!! 8:00同葉生約左r塱同蚊精係yl等,,~~then搭車出apm ..出到去..即係上6樓買(飛)睇11"30 ..買完!! 行左陣..!!就同佢地去食野!!我同蚊精冇食!!食完..!!睇完戲 .. 個時..1:10分~~搭van仔落mk!! 再搭van仔番yl ...番到yl去左點心皇食野!! 吹水吹到成5點 ..then 番HOME 訓覺..!! ......睇左LAAAAA!!

17* 番工* 之後唔記得左呢日做過咩la* ahahaha!!



2005 年 7 月 16 日  星期六   晴天


FD

我仲當你係好朋友囉*

希望呢d你1d既風浪** 好快冇事la*

我覺得好朋友係係我咩事侯都會陪住我..理下我..安慰我!!