19*訓左2個鍾就起身!! 陰公 ''番工 ~~~今日過得好快..準時收工..搭車個時 ..差DDDDD ..唔記得落車..訓著左!! .番到HOME 即訓 .聽日唔洗番工GD!!
18*e 1日本來話去swin..之後冇去度!! 8:00同葉生約左r塱同蚊精係yl等,,~~then搭車出apm ..出到去..即係上6樓買(飛)睇11"30 ..買完!! 行左陣..!!就同佢地去食野!!我同蚊精冇食!!食完..!!睇完戲 .. 個時..1:10分~~搭van仔落mk!! 再搭van仔番yl ...番到yl去左點心皇食野!! 吹水吹到成5點 ..then 番HOME 訓覺..!!
......睇左LAAAAA!!
17* 番工* 之後唔記得左呢日做過咩la* ahahaha!!
|