今朝* 1番到m記* 換333* 之後諗住伶鞋----- 點之唔見左!! 個1刻o哂囉!! ..即係同R CALL講* ...THEN 都係搵唔到*SO 要著ALL STAR!! 番工...(唔親RRRR) !! THEN 6點鐘收工...之後睇碟..睇下邊個PK 做* BUT **睇唔到邊個PK 呀...................................激死MEEEEEE!!
死CHEAP精*
你知唔知你好撚無聊RRRRR!! 咩都唔偷*偷鞋** 你ON9架!!
心理變態架..!!低BBBBBBB* 你咁鍾2我D鞋咪出聲LOR!! 我著臭哂咪比你囉!!!
唔洗偷RRRR!!鞋盒都唔剩 !!! 你老母生到你低能架!! 它係你冇鞋著呀 ,,
出聲囉 ,,比對你囉 ................................賤格******
|