13*呢1日係又要考試既* then 1入到禮堂 ..亞li 就叫我 ..我仲以為咩事tim ..佢俾左封信我(係飛菲x gf 俾佢既) 之後我即睇la..之後勁爆笑law! 好肉麻rrrrrrrrr!!
eeeeee 變態架!! then 考完放學就齊齊買野食上蚊精度..because 打麻雀 ..同豬中夾la* haha 輸到pk >< 估唔到豬中真係咁黑 .....!!唔緊要啦..唔輸都輸左*
then 夜晚食左1個好好味既飯* ..(咖哩雞飯) 勁正呀d咖哩 ..*番到HOME ..睇電C訓著左..訓到成11點幾..D人打左10幾次俾我 ..我到聽唔到電話響TIM! 訓到傻左..1起身即係走去BATH! HAHA
14*TODAY 好想食叉燒腸!! 就同 call 小姐去食la* 等左去耐R! But 好好食呀..不過食左2件就飽-0- haha!好哂$$$ then 番到scl集隊個陣俾人捉指甲.. 同豬中去tolie算 ..鬼cut 俾佢呀><then 放學齊齊食kfc! 都ok 啦 ~~
|