暱稱: CHING* 







 MORE... 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

新開始*
完了..
家***我地既家!!
好耐冇打啦!!
MP17


日誌分類

全部 (284)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

RSS Feed
2005 年 6 月 7 日  星期二   晴天


好耐冇打日記~~~

呢幾日都冇打到* 因為實在太累..大冇時間la*

5號*番工...唔小心整親* SO個日心情唔係咁好*1放工就LALA聲番左HOME BATH 換3出去* 唱K ..因為慶祝LILI B-DAY''好多野食呀!!到左12點..我地齊齊唱生日歌比LILI聽佢好感動*仲喊TIM .. 唔知你鍾唔鍾2我同CALL送俾你份禮物呢~~~~

6號, 呢日勁累,, 勁眼訓.塊面又整親 .勁唔想見人*搭車又冇散銀..THEN 搭的士算..THEN去到天澤又肚餓WO!SO走左去食早餐..搞到遲到TIM唉..但LILI生日..LUNCH個陣,,買左個CAKE俾LILI ..* HAHA...又唱生日歌比佢聽 ...`好注目LAW!! ...............個1刻好多人望哂過黎..*無奈 放左學番到HOME*BATH完...睇左陣電C .睇睇下訓左著..

7號* 今朝亞CALL打俾我先起身..又唔知醒-0-THEN9秒9換3出門口....搭TAXI,,SO 冇遲.....日日搭..益哂D的士佬啦!!今日小息蚊精俾左D藥膏我....THZ蚊精...LUNCH玩捉E因好耐好玩啦..HAHA! ,,,CL個陣..冇啦啦考咩學科TEST...成5:45先放..仲要留堂..陰公><...番到HOME食完飯就茶藥膏...睇電C啦

愛死你地>333<    係YYC 仲有1個月咋...



2005 年 6 月 5 日  星期日   晴天


4*

4* ...呢日番工番10點..D時間過得好快Law!! 好快就3點 ..開會..好正唔洗做又有$$..hehe 本來今日放6點..成6點半先俾我走><要r call等左我咁耐tim..呢日超累r ..番到home.bath完..開電c.做緊殘酷11111111111叮....喬寶寶好搞笑r>333<睇左成個鐘* 超好笑..hahaha ...then睇完就訓..because..呢日真係好累..&好眼訓..*



2005 年 6 月 3 日  星期五   晴天


3*

today 起身收到r call個* message ..話唔番* so我都唔番!! 訓到11點幾...call小姐 call me.....嘈醒左我 ..起身..餵r bu食野* 開心到佢r ''玩左陣電腦 ............就同r call  r 佬出去!!熱死人 la今日....1出去 ..陪左r 佬打陣機...........就同r call 去銀行伶錢 ...出左糧ma .............then 同r call去食野 ..行左好耐又熱樣樣都唔岩胃口* 有d炆''''''最後食m記算..有6折 ...超低食..haha .............then 因為太熱..食完野....搭taxi番元朗廣場..陪亞call 去it 買左件3...我就搭77番home!!佢2公婆就去睇戲... ..番到home ....睇碟 .....超好笑 *係度睇功夫 ''  冇咩胃口食飯冇食度..老婆大人大結局la ....>< * bath 完 ...因為喉嚨好痛* 沖左杯清熱酷飲!!好飲架 ...你飲過未rrrrrrrrrrr!!    聽日番工  比心機至得*^_____^