呢幾日都冇打到* 因為實在太累..大冇時間la*
5號*番工...唔小心整親* SO個日心情唔係咁好*1放工就LALA聲番左HOME BATH 換3出去* 唱K ..因為慶祝LILI B-DAY''好多野食呀!!到左12點..我地齊齊唱生日歌比LILI聽佢好感動*仲喊TIM .. 唔知你鍾唔鍾2我同CALL送俾你份禮物呢~~~~
6號, 呢日勁累,, 勁眼訓.塊面又整親 .勁唔想見人*搭車又冇散銀..THEN 搭的士算..THEN去到天澤又肚餓WO!SO走左去食早餐..搞到遲到TIM唉..但LILI生日..LUNCH個陣,,買左個CAKE俾LILI ..* HAHA...又唱生日歌比佢聽 ...`好注目LAW!! ...............個1刻好多人望哂過黎..*無奈 放左學番到HOME*BATH完...睇左陣電C .睇睇下訓左著..
7號* 今朝亞CALL打俾我先起身..又唔知醒-0-THEN9秒9換3出門口....搭TAXI,,SO 冇遲.....日日搭..益哂D的士佬啦!!今日小息蚊精俾左D藥膏我....THZ蚊精...LUNCH玩捉E因好耐好玩啦..HAHA! ,,,CL個陣..冇啦啦考咩學科TEST...成5:45先放..仲要留堂..陰公><...番到HOME食完飯就茶藥膏...睇電C啦

愛死你地>333< 係YYC 仲有1個月咋...
|