今日得我1個番工咋..r call 唔洗番~~~then 今日朝早個陣又唔知做乜...唔開心咁 ..冇乜點講野 ..then 個經理問我(allanna)做咩事..好似好唔開心咁..其實係因為 ...今日炒薯條個陣 ..唔知點解勁驚個爐law!*唉 ......唔知點咁..then下就就笑番..因為做第2d野..唔洗炒..今日成6點半先走人..then番到home bath 食飯 ..訓左半個鐘度..2蚊(識左10年都有啦..小1識架)打俾我 ..話係我留下..勁耐冇見佢law! ..then 吹左陣水..佢個FD就黎接佢 ..有排先有得見啦..>< !!聽日又要番工.啦 .... |