暱稱: CHING* 







 MORE... 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

新開始*
完了..
家***我地既家!!
好耐冇打啦!!
MP17


日誌分類

全部 (284)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

RSS Feed
2005 年 5 月 25 日  星期三   晴天


25*

TODAY *約左佢地成班去m記 *食早餐 _____* then 遲到 -0- 學校話咩遲到要罰企*都(白痴) 既 ......so 我同 r call 走左去坐 ..佢叫左我地入校務署............. THEN 校長叫我上番課室 ...馬西停* 激死*HA  '' 今日D堂好正 ..堂堂 都唔洗上咁 ..D 亞SIR MIS 個個唔知去左邊 ........HAHA ..今日好似玩得過份左小小 ...搞到kaki 同飛飛打架 ..haha* (唔關我事架) 之後佢地都冇事 ...白痴*   ....放學 因為 有野搞 ..SO走留堂 ..勁正R今日走 ......個個企哂係門口想捉我 ..都捉唔到* 因為我醒LOR!!

放學即係番HOME換3 ..* 最後 CUT左HAIR ..&食左飯* 睇唔到戲 ..星期日放工再睇 ..............................................................................................



2005 年 5 月 24 日  星期二   晴天


24 傷心

23*o個日hapi* 冇番學 ,, 出左mk shopping''哂d$$ la....

24* 今朝特等去ok 買左支水 ..because ,,呢幾日咳到pk ..(d水冇味既)難飲到死  ...逼住飲 --要快dddddddd好番至得*放學要留堂>______<'' 好想快d到聽日rrrrrrr!放學去睇戲 ..&cut hair

O個日記低都係咁最好 so改o左*



2005 年 5 月 22 日  星期日   晴天


無番工

星期6番工 ...then返home訓左2個鐘度 ..就換3出去 !!haha!去鳩long home! 去到打左幾鋪麻雀..r佬話玩 ..so俾佢玩 ..haha..我就走左去鋤d ...點之 ...勁好運lor真係* 由12點win到成點半 ..鋪鋪win! (我自己都覺得自己痴痴地線) then win左好多$$  ..佢地就唔同我玩 ..話我痴線 ..win哂`地d$$$$$!!咁架 ..真係r!ha訓左陣 ..就再玩麻雀 ...6點鐘去左食早餐 ..ok啦個早餐* but 唔係幾舒服&肚痛&勁眼訓 ...so打電話番m記請假...訓到成3點幾先起身 ,,haha ..............................聽日唔番學 ..出去shopping