TODAY *約左佢地成班去m記 *食早餐 _____* then 遲到 -0- 學校話咩遲到要罰企*都(白痴) 既 ......so 我同 r call 走左去坐 ..佢叫左我地入校務署............. THEN 校長叫我上番課室 ...馬西停* 激死*HA '' 今日D堂好正 ..堂堂 都唔洗上咁 ..D 亞SIR MIS 個個唔知去左邊 ........HAHA ..今日好似玩得過份左小小 ...搞到kaki 同飛飛打架 ..haha* (唔關我事架) 之後佢地都冇事 ...白痴* ....放學 因為 有野搞 ..SO走留堂 ..勁正R今日走 ......個個企哂係門口想捉我 ..都捉唔到* 因為我醒LOR!!
放學即係番HOME換3 ..* 最後 CUT左HAIR ..&食左飯* 睇唔到戲 ..星期日放工再睇 ..............................................................................................
23*o個日好hapi* 冇番學 ,, 出左mk shopping''冇哂d$$ la....
24* 今朝特等去ok 買左支水 ..because ,,呢幾日咳到pk ..(d水冇味既)難飲到死 ...逼住飲 --要快dddddddd好番至得*放學要留堂>______<'' 好想快d到聽日rrrrrrr!放學去睇戲 ..&cut hair
O個日記低都係咁最好 so改o左*
星期6番工 ...then返home訓左2個鐘度 ..就換3出去 !!haha!去鳩long home! 去到打左幾鋪麻雀..r佬話玩 ..so俾佢玩 ..haha..我就走左去鋤d ...點之 ...勁好運lor真係* 由12點win到成點半 ..鋪鋪win! (我自己都覺得自己痴痴地線) then win左好多$$ ..佢地就唔同我玩 ..話我痴線 ..win哂`地d$$$$$!!咁架 ..真係r!ha訓左陣 ..就再玩麻雀 ...6點鐘去左食早餐 ..ok啦個早餐* but 唔係幾舒服&肚痛&勁眼訓 ...so打電話番m記請假...訓到成3點幾先起身 ,,haha ..............................聽日唔番學 ..出去shopping