今朝起身個陣 ..又NG想番學laaaaaaaaa*so打俾call話ng番 ,,then佢又唔番rrrr*haha!
then4人行,,睇戲,睇早熟都ok ..好睇la! 有d位 ..爆笑lor!

睇完行左陣 ..見到扭蛋機~~then扭laa!唔制!!
個個個隻都好靚 ..我個隻野咁肉酸!!then就去左聚龍閣 ..打邊爐 ..上到去 ..坐低沒耐''就聽到個亞嬸 ..係度.係咁唱歌 ..(都痴線)自己帶cd去唱 ..d人個個都好無奈lorrrrrrrrrrrrrrrrrr!搞到無哂mood ..睇佢都睇到o哂la!!妖 ...
|