今日冇唔知醒LA!HAHA..then搭車o個陣 --見到個都幾岩feel既boy,,
番到sch,又俾人捉---不過今次有人陪(call小姐&周蚊),,then佢話我裙短~~~都費事同佢嘈*我話自己係sch放 ..就同佢地1齊放啦 ..!!要用針啦 ..!!then勁唔小心lor ..連3條裙rrrrrrrr..係咁吉到囉 ..1係界到 ..d血係咁出 ..我1路連裙~~周蚊係咁幫我(痴)膠布 ..thz u!不過你痴得好肉酸rrrrrr!haha!整裙整到差唔多 ..lunch先上番去*..好長rrrrrrrrrrrr..陰公

d時間都過得幾快~~~cl訓o個陣 ..勁俾個mis叫醒lor!頂佢'係咁叫(陳敏青.....陳敏青 ...)煩死人 ..then放學就順利請假留堂 .keke^^又去左買野食la ,,豬中..肥死你地 ..yayaya!放學搭車o個陣又見到佢..*咁q既!? 落車o個陣佢望住我 ..haha!
聽日 ..好yayaa!打牌---------我要win哂你地d$$$$$!hehe
 |