今朝番學又落雨la* 好憎 * then 又遲到wo --同個8婆mis嘈wo! 同佢嘈到好勁lor~~ 又話我走留堂心諗(走咪走..仲有10幾日咋 ..吹咩
) then 嘈到成9:30先上去 !! 佢都白痴既,,
之後o個幾堂都o係sleep(發覺自己訓極唔厭...
)*then lunch有m記食 ..because中文test考得好..haha>33333< lunch後o個2堂..好搞笑 ..2堂都係同mis吹水..!!第2個小息個陣~~~r call 我..豬中玩la~~~豬中好大聲咁話..我上去吹雞~~點之有個r sir 行過 ..聽到 ..捉左佢落去 ..haha! 個r sir個腦有d問題..落到去 ..個r sir搵埋我同call .then 勁好笑 ..馬siro個死低b仔 ..係咁問豬中你頭先講個咩 ..豬中話..我上去吹雞 ..then我同call勁爆笑 ...冇耐就上番去 .好小事咋~~~~上到去 ...冇耐* 又要落去個死8婆 ..又同佢嘈 ..then校長係度 ..問咩事 ..之後都冇野 ..but佢話我肥左 ..o個刻勁想搵個袋粒住自己lor ..haha!放學走留堂~~~個校工報串wo!.. 唔理lu ..走到咪得~~~~~~haha
 |