今朝又係訓到11點幾 ..!!對住部電腦,,呆坐左成3個幾鐘~~~3點度date*左baba係yl銀行 ...1見到佢*佢伶左我部電話出黎話搞掂左laaaaaa!! ,,我o哂囉 ..咁yesterday先俾佢整 ..because佢識人so2舊水 ..好yayayaya!
估唔到佢會番黎我身邊 ..haha! i luv my baba!^^ ...
整完戶口ddddd野 ..4點幾啦 !!我發覺原來我未食野 ..過左勝利牛丸..buy food!! 外賣 ~~~~~~咁好熱la!!懶得行 ...咁就諗住搭77la!嘩 ,,,等死我啦 ..77都唔知做乜 ..個time咁qqq多人搭lor!等左我勁耐rrrrrr! ....返到home食完野 ..睇碟個陣 ...又訓著左..haha!
好hapi rrrrr ,,,部電話整番...我會好好珍惜佢架laa!!^^ |