今日番工見到r roy(周永恆) rrrrrr*佢黎食野 ...都唔靚仔既!! haha! ................聽日都要番!!
由於琴晚玩通頂既關係~~~~pk ...第2日唔知醒番工 ....之後拿拿聲bath!
飛的laaaaaaaaaaaaa!陰公 好彩遲左小小咋!!呢日番工勁累~~~~~~~
呢日幫豬中慶祝B-DAY.................去左蝴蝶灣BBQ!!
希望你鍾2我同RCALL送比你既禮物LAAAAAAAAAAAAAAA*
玩通頂---------------第2日仲要番工!! PKKKKKKKKKKKK****