aiiiiiiiiiiiii *today...係YYC最後上課既1日
...F.1個陣就好想快D讀完..家陣F,3啦..有好多好開心.唔開心..好難忘*好好笑既野..HAHA..今朝食左好好味既腸粉..
then 岩岩好番到scl..but遲入隊..>< 今日D堂好多都唔洗點上..要黎俾我地溫書.!! 我覺得自己好勤力呀 ..^^今日LUNCH之後個2堂 ...考學科..痴線架..悶到死!! 考成粒鐘wo!! 係度諗野諗左好多好多野..then 最後2堂..係到影相..有d唔捨得tim ... * cl上左圖書館 ..haha溫書...聽日考試la!
你地個個都要比心機 *add oil ...>33333<'' |