28*29號都係番工 ..
* then 今日本來番學* but 今朝唔知醒--then 諗諗下 唔番算 ,, 同r call 去左食早餐[[*then 番左home玩左陣電腦 ,,又同我亞哥嘈wo ..then冇野做--就訓覺la
* 訓到4點度...好肚餓r...又冇人陪我食野 ..個個都好似好busy咁 ..唉 ,,又同我家姐嘈* ....好憎(佢地) r*聽日出糧LA .... 起碼有$$ ..走到易d r!..呢1刻好唔開心 ..
冇人知law ............................又肚餓wo ..
出左糧1定要買超爆勁多野食..
|