today* 等bus個陣!! 架k73 ..個司機唔知係咪低b架 ..唔停站wo!!搞到等左勁耐rrrrrrrrr!! ...頂佢!! r.....之後落車個陣..勁遲..搞到跑番去 ..點之 ,,佢當我同r call遲到wo!!其他人就入哂去..pk呀..唔公平r! ...之後我咪同r call走law!! then去左椰林閣食早餐 ..好食!!haha,,,,但1食完,.出面落勁大雨law!!haha...好正 ...之後就番home啦..上左車..冇耐 * ....聽到bon 1聲..d人個個都嚇親(場面10分搞笑) ....原來k76撞左..!! ...then就番home la!
|