today!! 12點 wake up* 睇電c!! 睇到12點幾..諗住落街buy food!! then 葉生打黎*話唔番工.. so過左佢度*之後買左壽ccccc食..同(整栗米食) haha ...好食*
then 夜晚佢要去飲!!我就搭77 番home!!搭到天耀個度!!撞車..O 哂 ...嚇左1嚇!! 1分鐘都冇..D交通警就黎到..-0- (快得驚人) ..THEN 話咩做證人!!D人即係話咩都見唔到(包括我) ..
THEN 有第2架77黎接我地~~ 番到朗屏又落雨..濕哂... ...
可憐... |