前1日d雨係咁落..冇停過!! 而家停左lu!! 琴晚打牌打到今朝!!*同亞li 夾1個..最後我地win左1蚊雞-0- then 搭77番home!! 訓左陣* call打俾我*佢扮我幫我打番m記 !!衰左 '' haha! 最後都係自己打!!.. 訓唔著!!唔知點算!!
hapi*我終於決定左1樣野 ..呢個決定對我黎講!! 係岩既..
ps: call don't not hapi !!
....
唉!! 細個O個陣*有幾蚊雞都好開心* 買好多野食''
去公園玩都好開心!! 而家* 成日都為好多野煩&唔開心..
變番細個就好LAAAAAA!! /_________\''唉唉唉!!
TODAY* 12點幾先woke up* then 刷牙洗面*** 玩電腦* 下就''過左天水圍搵baba(伶錢)交學費 ----- ..同call 出元朗* 食野* (吉野家) 牛肉飯~~~~好好味* keke 去完遵道 ''就過左新b 附近個間機鋪打機(li 豬中 call 我) so hapi!! 好耐冇4444個人1齊出黎啦* then 6點幾就搭taxi 番home!! 買左個m記食* haha
唔鍾2 落雨呀!!要帶(姐) 好麻煩* 下星期去海洋公園!! 唔好落雨呀 >_______<''