today..起身..唔想番想抖下!!but 再唔返跟唔到d進度la* then等車個陣..等等下..落雨..p哂k ,,then 上度車..d雨又愈落愈大!!
陰公.. 好彩落車!! 有個好心人(借)我. 唔係濕哂>.<'' 番到上去..d時間都過得好快** 亦好開心.. 好俾心機上堂..不過好累..有d眼訓!! 放左學!! 上bank 伶$$ 伶完`岩岩好,,亞li佢地(借)埋我!! thz>< 行去唱kkkkk ..3丁友..li豬中..我..不過好開心*蚊精又唔黎>________<''唱到3點幾!!! 葉生打黎..then 佢過左黎!! ..because * 佢D FD係樓上玩桌球* 佢黎唱左陣* ..就陪佢 D FD!! THEN唱到5點幾就坎..BUT可以唱到8點* LI 同我上去睇佢D FD玩左陣..!! 6點幾度 !!我同2個亞LI 葉生.. 4個人去左寶島食野.. 係咁吹水!! 爆笑...
跟住行左陣!!同LI 睇岩左野應該聽日買..8點幾..LI 去左搵愛人仔..我葉生另1個LI 去左吹水..吹到9點幾搭77'' SO HAPI ..
PS: 有2個亞LI 係咪覺得好好笑呢..另1個* 係葉生個FD 又係叫亞LI ..
PS: 訂婚!?!?!?!? 真架*????? 都冇...---->
 |