01*9點起左身..無野做!!打機 '' 打到10:30到..電話響'' 葉生話同佢食野..(佢放11:00) so gd .. 有佢d 同學.. 同埋蚊精 ..then 齊齊上左佢度...打左成個晏就* win 左40蚊度..嘻..7點幾度..同堅.蚊精.葉生..食m記 ..食到好飽飽*1陣又打機先

30* 夜晚.. 8點幾出門口..同豬中..TIGER* 1齊搭輕鐵
THEN 9點幾度去到個度..之後買野啦,, 有(葉生* 我* 亞CALL* 亞佬*亞賢* 亞塱*蚊精*飛飛..TIGER.豬中)燒完野食!!就開始飲酒..玩識盅..之後見到亞佩`同D FD 1齊..叫埋佢玩(佢話自己好飲得WO) HAHA.. THEN 佢飲左好小就嘔 !!
THEN 玩到第2朝先走* 搭輕鐵 ..去左葉生度訓..好好訓..不過發左個惡夢 =0=''嚇死我啦>0<........... |