LI&ME
TODAY* 番學 !! *小息落左番下餐廳食野** 好味 LUNCH.. 同D同學食左B仔''HEHE..2點8就放學LA ..放學.. 行左陣YL 就搭77番HOME..><''
PS:中國人的太空船(神舟六號)..升空* 費俊龍和聶海勝''加油R....HAHA
today * 1早.我baba * 叫我起身..話番大6拜山!! 琴晚講o左.but 我唔想so繼續sleep..today 想係home 抖下..