番學* 今日俾琴日遲2個字起身*(琴日早左D) THEN 7點40搞掂哂D野!!出門口..行番去.. 1路行.. 好口渴* 跟住*去左百佳買野飲 .. THEN LALA林閃人.. 番到學校..條友話遲到遲左1分鐘WO! 佢叫快D上番去!! 唔記我* KEKE..
..上堂D時間好快過!! 小息 ..同左幾個同學落街食野!!得2個字小息..THEN我地食左半個鐘!!HAHA!番上去 .俾人捉左!!話唔可以落街>< '' FUCK .. 好快就放LUNCH ,就JOIN 埋LI&豬中..本來話去食雲X麵..不過我唔鍾2食麵,, 我話去去日本野!! 就去左LA 食吉列豬扒定食..仲飲左杯大檸樂..HAHA..SO GD * 食完..就同豬中77番去..番到HOME 訓左2個鐘多D ..就冇野做..係HOME 呆坐.....
ps: 呢排冇LALA 會飲水(不過1定要凍水).. 10年唔飲1次既我..出奇
 |