今朝7點幾葉生打黎叫我起身* 佢話我起唔到身番學....\/ 我就起身LA..哈哈* 番到scl.. 上堂*呀sir話今日放早^0^ 小息去左(生活知味)食早餐. 又食到過左鐘..俾miss小* 陰公/~\ then11點幾個陣 miss 話上我地堂個呀sir走左!! so 唔洗上..走得-.-同d同學行左陣. 買左白色冷. l LIKE 密密織* 之後就搭77番屋企LA.
[[ `我知道我就住在你靈魂深處 我很清楚]
PS: 葉生CUT 左HAIR ..想睇. 快D俾我見..哈哈.
today* 上堂過得好快 . (吹水+食野 +睇雜誌+織頸巾) 小息*食車仔麵.唔知點解食到肚痛/\' lunch*食左b仔..^o^'' 放學.陪LI &佢D同學買野'!' PS: 織完送俾葉生O個條頸巾LA!!要開始織自己O個條LA..KE* PS: WONG LI LI俾心機整野R*我支持你R
完
TODAY* 葉生.7點幾打黎*..叫我起身`番學.. 整好哂野,8:30出門口* 準時8:40番到scl~ 上堂*..都係講下星期test d野.小息同d同學. 去左大快活食早餐^0^.,食完.番到去..遲到\/' 跟住上eng&maths 就織野.好俾心機咁織 lunch.就周圍行,買左野>0<' .放學.同d同學. 去左b仔食野(雞翼尖)好好味rrrrrr*