2/11..7點幾葉生打黎*我仲訓緊*z_z'.
唔想番*好眼訓.. 葉生叫我番!!收左線~~
之後--都係繼續sleep*冇番到/~\*訓到
12點幾起身.刷牙.洗面.食飯... 玩電腦**
1/11**1早番到學校又要test /''番學d時間過得好快..
上堂同d同學係度吹水!!笑4我>0<''放學*等埋葉生!.
1齊番home* 7點幾去左食m記.. then 送我搭車..番到.
home8點幾-- 玩左陣電腦 ..睇埋電c ....打俾葉生!'"''"'
.佢彈緊guiter.我就收線!! 過左陣佢打俾我....同葉生
傾電話..傾到sleep.
|