今朝* 8點度.kk打黎話係落馬洲番緊yl.
玩完仲要死番黎test*@@
叫我去食早餐``我都未整好野-0- then番到scl.
就test啦 **會計, 諗左好耐* miss 話我.
做得唔錯 ..應該合格*.* 考完就去食m記`撞到蚊精.哈
食早餐 .1個鍾小息
食完野,番到去吹左陣水.
就考.考完走得.. 番home`下就去搵葉生.
今晚同葉生出荃灣 `同葉生mama 食飯.
打埋落去先* 4點幾去左中銀伶錢.之後上左葉生度!!
葉生係度sleep. 我就玩電腦`7點幾出去!!出到去.8點度.
行左陣` `去左間叫(小巴黎) 度食野..食越南野架`好好味r>3<
葉生mami仲俾左$me ..^0^食完野都成10點la.. .
之後去左7仔買左支可樂2個人飲.哈..之後 就去搭車la..
[ `我是吸引你的心才來熱吻
不用 問是否好男人*]
|