YESTERDAY*11點幾起左身* 刷牙~洗面~!! 睇左陣電c.then打機..打到1點度~ 食飯!! 食完.. ** 因為好眼訓..就訓覺,, 4點度li 打黎* 醒左*(佢去ocean park..)hehe
醒左都冇咩做..又打機.. 8點度.好悶..就打俾蚊精&豬中出yl打機..出到去9點幾..then 落x 打..俾人check*失敗>.<'' then 去第2間打左陣*又check !! T^T .. then 行去千色玩推銀!!蚊精中左
勁rrrrrrrrrr.. 之後影相..好搞笑.. ..係個度整d相整左成粒鐘!! 好白痴r!!haha then 行番朗屏,,係朗屏買宵野!! then 坐低*食野傾下計咁** 女人同女人係岩傾D.
1點度就番到HOME,坐左陣.LILI打黎話冇車搭番黎..嚇死我. 我同佢講話有N968..佢就去睇下~~ 緊係有啦^.^2點幾葉生打黎..話聽晚放左工想同我(食飯)
講左陣就訓LU /.\''
PS: 10-23..11個month la*>333<'
ps:lili 下次出發前,.準備好!! haha |