琴日*晏就* 2點幾 呀li打黎`話出去`之後就整野LA`
4點幾出門口`點之`去錯地方等`等左成大半個鐘`
好白痴呀`-W- 之後出YL 行左陣`6點幾度我地就JOIN埋佢D FD`
睇戲`睇KING KONG `6點幾個埸冇位`咁我地就睇9點埸\/`
之後就去左打機 打到8點幾 就行過左睇戲`
點知見到個大屎忽 `呀LI 同佢嘈左2句 `之後就走 `
睇KING KONG * 超正正正正正正正呀* `睇到臨尾`我喊左/~\`
實在忍唔住`睇左3個鐘套野..值呀`睇完`冇野搞`呀LI同D FD`
陪我等塱同蚊精..之後去左打機`打左陣`就閃人 搭77番HOME`
番到去`2點幾`BATH完3點 ..就即訓`訓到今日晏就3點`
呀LI打黎就醒左`刷牙.洗面.而家打埋個日記`就整野食`
PS:電話收到個SMS(保安局呼籲所有香港市民立即離開灣仔\''/)
|