飲酒* (葉生&ME&蚊精&呀塱&呀簡&呀LI&豬中&呀福)
琴晚*11點度出去`幫佢地買完野食`就搭車`上呀福HOME`
上到去佢地個個都到左`齊哂人.......食完野`就開始玩`
玩識盅 猜枚 飲左D塊面紅到PK` (次次都係咁)\/'' ......
之後玩D鳩GAME `笑4我^0^ 亞LI 就死左去訓覺`Z_Z . . .
我地就繼續玩` 玩到4點幾勁眼訓`LI&豬中&亞簡佢地就走`
呀塱就嘔` 有蚊精照顧佢` 我同葉生就去左訓覺`THEN 1早`
呀簡就上黎`係咁禁門鐘 +打電話叫醒呀福&葉生起身`
but我地完全聽唔到 `訓死左>0< 7點20先聽到 `` `
佢地就換3 番學`呀塱&蚊精就繼續訓`我同葉生&呀簡&呀福
. 去左食早餐` 食完佢地就番學`我就搭車番HOME `番到HOME
BATH完 即訓`訓到晏就5點 先起身\/ 訓死左``
|