TODAY , 冇番到工 ..同R CALL 1齊放左M記飛機 ..THEN M記勁打俾我LAW!! . 下就同豬中 r call ..出左mk ..買左好多野* haha ..* 番元朗後 , r call 去左 搵r 佬 ..我同豬中行左1陣 ..又買野啦 ..哈 ......破產中 ...([快ddddddd出糧啦)
今日遲到(特等既) ...haha ,,食完早餐先番去 ** 今日好無聊囉 ..諗住佢俾成績表先番 ..點之* 番到去話冇..then 放左* `同r call 豬中.r li .蚊精去食m記 ..*平rrrrrrrrrrr ,, 興起同 r call話番大6 番home之後 ,,,..張證又唔知死q左去邊 ..之後我搵左勁耐先搵到.....3點幾先 出左去伶錢 ..就黎破產laaaaaaa*(邊個有心人..俾d$$ 我啦 )haha ...then 番去都ok啦 ...番落黎先搞笑 ..搭77個陣 ..(我話落屏有落) r call話聽到( [脫]頭髮 ) 之後大家都勁白痴係度爆笑 ..好累呀 ..聽日又唔番rrrrrr!!
都唔知點解D人可以咁賤格 .. 識左你咁耐 ..估唔到你係D咁既人LAW..等我仲咁信你...你唔係對唔住我1個LOR!!..係對唔住...全班囉,, 賤格 ........ 你會有報應架 ,,,,,,,,,,