aiiiiiiiii* 頂~~~~~打左咁q耐冇左..!! 再黎..激死我!!today!!係係yc最後1次考試la!! 上到禮堂無耐 ~~~~就俾王sir叫我起身 ..話我講野..-0- 好law rrrrrrrrr* 今日考d野 so easy!! lunch集隊個陣..個香蕉大喇叭 ..(馬sir) 話我同蚊精講野.又捉我地出黎!! 之後佢係咁話我地..我地望住佢1身既打扮 *即刻爆笑 ...haha!! 死kid子..考口試個個都遞信早走 ...*個 mis`好似 ..............!! 考完同r call搭車番home ..換3 ..出去..because出左糧la!! 我1個去左中銀伶錢 ..掛左勁耐隊 ...>< 想死 ....then 去西鐵站 同r call r 佬仲有安仔..1齊出去mk ..出到去我同 rcall 行 朗豪坊!!...!!買左都ok多野la ..都幾鍾2 ,,,!! .haha! 聽日要番工................ |