暱稱: CHING* 







 MORE... 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

新開始*
完了..
家***我地既家!!
好耐冇打啦!!
MP17


日誌分類

全部 (284)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

RSS Feed
2005 年 6 月 18 日  星期六   晴天


18*

today *番工---> 放工 --->訓覺--->bath---> 睇電c--->煮麵--->玩電腦!!

hapi !! 堂哥黎左 !!俾左3百蚊我* 我佢XDDDDDDDD



2005 年 6 月 17 日  星期五   晴天


17*

aiiiiiiiii* 頂~~~~~打左咁q耐冇左..!! 再黎..激死我!!today!!係係yc最後1次考試la!! 上到禮堂無耐 ~~~~就俾王sir叫我起身 ..話我講野..-0- 好law rrrrrrrrr* 今日考d野 so easy!! lunch集隊個陣..個香蕉大喇叭 ..(馬sir) 話我同蚊精講野.又捉我地出黎!! 之後佢係咁話我地..我地望住佢1身既打扮 *即刻爆笑 ...haha!! 死kid子..考口試個個都遞信早走 ...*個 mis`好似 ..............!! 考完同r call搭車番home ..換3 ..出去..because出左糧la!! 我1個去左中銀伶錢 ..掛左勁耐隊 ...>< 想死 ....then 去西鐵站 同r call r 佬仲有安仔..1齊出去mk ..出到去我同 rcall 行 朗豪坊!!...!!買左都ok多野la ..都幾鍾2 ,,,!! .haha! 聽日要番工................



2005 年 6 月 16 日  星期四   晴天


16*

aiiiiiiiii* 今朝出面口個陣 ..落雨..-0-討厭...today考MATHS ''&日文~~~2科都NG識..好快就卜左係度Sleep ..d miss 係叫咁叫醒我=0=嘈q住哂 ..考完個陣走啦..唔記得伶傘.好彩亞li提我..thz..then去toilet ..落到去佢地問我把傘呢...我諗1諗..pk ..即係上去`伶番..唉...><then番朗屏 ..食大快活* ..食左吉列豬扒飯* (正rrrrrrrrr) then 食完上左惠康買左超大大包既lay's薯片 .. 番到home 睇左2隻碟(av &雞同鴨講) ..1路食1路睇(宣佈r青已經肥死左)..>____<;;then 訓左陣 ..bath 食飯..睇電c .(又食啦)實在太好食la.. haha ,,食左咁多薯片..夜d沖番杯清熱酷飲sin ..正*考埋聽日就考完la!! hehe  .....