今日1點幾起身 `之後BABA佢買左個m記俾我食>0<
食完野* 我(baba個fd個女)上左我 home`
`話叫我同佢出去 `佢咁講 `我都唔知點講話唔去
仲諗住今日唔出街架ma(咁q凍)T^T
之後bath+換3+整野要佢等左成個鐘 `有d唔好意思tim
差唔到3點出門口`搭車出YL出到去幫屋企人同自己交
電話費 `交完 ` `個O靚妹話想釘耳..咁就同佢去LA `釘完
同佢行左陣 `就搭車番去LA `番到朗屏 `租左
(哈爾移動城堡)睇`睇睇下又覺得幾好睇^0^ 睇完佢就走LU..
聽日要考試LA/~\死緊!?
|