星期6晚`IN豪哥home打雀.. 打完去m記食早餐`吹水吹到成點` 番到HOME訓到死左Z_Z訓醒*食野+睇勁歌*
12/1呀LI打黎話唔番`我又好眼訓` SO 冇番學 Z_Z'' 11/1*放左學`WITH呀LI +KK +呀寶`返大6` 夜晚12點 先番到HOME`^0^
今朝7點幾起身`整野 `8點3出門口 ` 搭車`番到學校8:27 最早早早早早係我?^0^ 估唔到`miss o哂` 哈..之後考la `呀li kk番埋黎` 考到10:00閃人`同呀li kk去唱k `唱度1點度` kk番工我就同呀li去京拿`打機`之後蚊精黎埋` 打多陣`就過左新機鋪`繼續`之後豬中同佢d同學 都黎埋`打到4點度`同呀li搭k73番home`等車個陣` 發生左樣野`無奈\''/衰人`(下次唔好問我)冇呀`哼 完