今朝*kk8點度打黎*之後起身整野..番到學校8點10度 之後食左車仔麵 . 呀LI10點幾番左黎`有2堂呀SIR冇番T^T`自修同D同學鋤D`之後做剪報 做完繼續`玩到放學`我地WIN左幾十蚊啦^0^放左學with KK&LI去買野` 之後呀LI`閃人去打機`得番我同KK後來蚊精黎左`KK買完野就要番工` 我同蚊精行左陣`就搭車.隔離位個呀嬸`係度聽丞琳D歌`呀嬸都聽!?出奇
BABY* 就是你 請靠近我懷裡 別假裝不在意 你明明動了心 我非常喜歡你非常喜歡你非常喜歡你* 時間已證明我對你的愛不變 `
琴晚9點幾葉生放工打黎* then with 呀塱蚊精''去左正記食野^0^ 食完去左桌球城 `篤波`點幾搭的士去豪哥home打雀*有我蚊精呀魚 同埋蚊精個FD打* 最後WIN300幾>3<'' 哈 之後係豪哥度訓!!2點幾番HOME 番到HOME BATH完再訓.