7月12 ~ ~ 我地逃避;害怕;畏懼既一天終於都除住時間隧道到來了.一番學就見到成個課室d 人都係度影相, 每個人都希望將眼前最美好既東西留下.特別係友誼,懷念......
跟住就開始勁悶既課外活動獎. 唉..簡直係悶到嘔電呀. 跟住就開始籃球比賽,再續之前冒勝負.戰況非常激烈,我入一球( 雙倍分) 距地男仔又入球. 跟住就打平手,射三分波啦,好high. 都唔知d 男仔發生咩事, 失曬準. 最後我雖然射入,但係竟然踩界呀.eat boo. 最後我地都係輸左,不過6b 同6c 打,我地緊係撐6b 啦,雖然我地win 唔到,但係我地卻換來6b 的友誼
最後番上去,第一個為最後一日番學而留淚既係..bb ,跟住係子進,再跟住先係我地女仔,估唔到 jeff 都有曬淚. 就連antony 都有眼wetwet 唉....以前既一切而不再復返了,留下的只是散落既回憶 . 最唔捨得既係d 男仔同老師. 因為呢班男仔真係好正, 又識講笑,又識安慰d 女仔,更識保護我地, 同d 男仔既友誼真係好深好深~ 希望d 男仔唔好貪新忘舊 ,唔記得小學既女仔啦
popo 相相,等大家回憶下啦

同herman 同bb 兩個都係我既best fdfd (boy) 呀.好好架我地~

miss sansan 送既staryberry 一人一個

fdfd 寫既cmcm

三個best fdfd 黎啦

大家寫既永遠懷念,好感觸

我地最後一齊留校哭哭,d老師都驚左我地,最後多謝貢多位同學既媽咪,幫左我地好多~ |