今日,本身天朗氣清~ 好開心貢番學因為有體育堂同埋有排排打喎...
點知,,上上下堂,同緊herman 狂講普通話之際(超級kai zi) ,loissss 突然嫻埋黎,話宜家落雨喎~打唔打到排球呀? 跟住就收到風話,真係沒得打唉.........
我既希望又再落空,而且我地在心目中既回憶也都變少了~~~▂ ▃ ▄
考試完左,心頭大石當然都放下啦!~
中文同英文都幾有信心既\,但係數學啦喎......唉..唔好提啦. 而常識就證明左我把全部課文背曬你沒有架!~.amazing
呢次考試既完結象徵住~!離別!~★.• 珍惜係聖雅各既每一樣最後既事情,包括~~ 俾老師責罵都係最後既一次....真係仲有22炸!~