SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> Cursor by www.Soup-Faerie.Com


 

 

priscillaho
暱稱:  PrIS ◕‿-。 °o0...
性別: 女
國家: 香港
地區: 灣仔區
好友名單
網站連結
▣ Adrian
▣ Joanne
▣ Sandy
▣ Sarah
▣ Yoshiko
▣ Christy
▣ Fiona
▣ Jeffrey
▣ Pris
▣ Winki
▣ Yen
肥肥
2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天


放榜, 唱k & 入屋 ≧◇≦ 分類: 未分類

昨天 8 點鍾番到學校為左放榜,一入到去孫美瑩就已經見到我.話我知 皓心,梓欣同詩韻個d 都入到英華同聖士提反,跟住我就入去禮堂. 距地全部都開心到炸炸跳跳貢.我就排隊聽放榜啦,我排排下我都已經哭左出黎啦,因為我個陣真係好驚,如果我入唔到英華就死啦...T△T 

我一坐落已經講唔到野啦\ 成個人係度震..跟住miss san san 就話 ; 你呢. 就係聖保祿// 我當時好似世界沒日貢, 全個人down曬,眼淚不留情貢一直落落落'' 我當時完全講唔到野,因為寅左太shocked 啦,後咪我就一直攬住媽咪一直哭...好辛苦呀 我哭到收唔到聲啦.最後全部fdfd 攬埋一齊,全部都係度安慰我,真係好多謝距地,後咪鄭副校長拉埋我一邊講. 距話我係一個活潑同組織力強既人,入到聖保祿係岩我架.....等等啦. 總之就一直安慰我啦.跟住好多家長同miss san san 都有同我講唔緊要..個d 野.. 後咪我既情緒都好番d

and then 我地終於都完成左皓心既心願,就係去飲茶,跟住直落唱k 好high ........ 全程為左fd ship 而哭到臉種種, 眼種種貢 連文瑤姐姐都同我地一齊,不過係哭之餘都有好多既笑容係我地身邊既..有黑白配,唔好整....

最後我地就去左lois 屋屋到玩玩,勁high 有打排排同玩馬留搶波, 唔好啦,好kai 心呀. 笑到我地好辛苦...

大家一齊既回憶`又多左一個...唔使哭呀,因為我地之後一定會有更多更多既 回憶 係味來既路途上等住我地架~ 加油呀fdfd  p(^_^)q



2007 年 7 月 9 日  星期一   晴天


HIGH 爆 既惜別會 (^^;;;;; 分類: 未分類

 準備左幾日既司儀惜別會終於都係同學既掌聲同讚揚(雖然真係沒咩人讚我,- -||||)下 完滿結束lu. 緊張左幾日既野終於都可以放下心頭大石啦~ 因為我係同學同老師既期望下做司儀架~ 壓力都幾大下架..不過都ok啦,因為有左best fdfd 既支持同信心呀,雖然JEFF 只係拍左我手掌三下,但係最愛我既LOIS 都用鼓勵既眼光黎俾信心我)所以都OK 順利,不過最遺憾既係我講錯左一個字,但係都出錯左~不過算啦,樂觀一族 唔會因為貢而唔開心既...<(‵▽′)>

不過唔開心緊接住係緊張既心,因為等左9 呀幾年既放榜聽日就係啦!~ 全世界既注目,真係希望可以入到理想既中學,. 希望上天保佑啦p(^_^)q  大家加油呀<*>

 



2007 年 7 月 8 日  星期日   晴天


*%*畢業崇拜既趣事談 分類: 未分類

今曰,勁早起身,就係為左個畢業崇拜.番到學校就見到dobie 啦,.跟住我地就手拖手入去啦!~如常地去左我地既基地分店(一樓女次)念住打俾lois ,點知一打距就黎啦~

三個睡惺惺人就係貢落左音樂室穿詩班袍,唔得啦!~好樣丙,哈哈!~我地見到男仔著裙呀~!好靚~!特別係BB 條裙好短,好得意,好似女仔,.不過都沒得同JEFF 揮,因為距本身就係半個女仔.哈哈,SOR 你唔介意我貢講你個可,大家都貢熟啦~哈哈,唔緊要NE

我地身起詩袍,狂係度扮野,又話全川人入曬英華啦(因為英華既校服既類似貢既)同女仔一齊; 仲係度玩裙底開CHA ,cha cha cha~(其實係個廣告講頭髮,開cha 跟住就cha cha cha)同JEFF 一齊; 跟住又玩小企鵝,PINGU PINGU~同HERMAN,JEFF又話小燒鵝,深井深井~哇哈哈~! :} ; 後咪因為真光都係貢既校服,我就話我地宜家係假光!~哈哈,最咪換衫,JEFF 話得地離開假光學校啦~仲有好多好多!~

去到禮堂,俾D 人見到,狂係度笑,真係沒面見人羅...真失敗...

後咪到左真正既開始,個個JEBELEY 又話背脊好狠,搞到狂張CHAIR 狂係度震,又狂我係我隔離講野隱我笑,我又唔可以笑,驚俾老師話呀! 搞到'飲'笑"飲"得好辛苦\~!跟住一路行個陣又聽到D 老師唱歌,唔得啦~!哈哈

雖然係晨早留留番去,但係換黎既係我地快樂既一切~! 無人可以拿走~

 

詩班袍!~唉...我地埋怨既詩班袍~!lois 仲係度扮大長今,因為都幾似架如果將兩個手擺入去既話!amazing



]*-/\/\|| 每月對你說的話..~
19-10 某人.[]*° 你對我的保護,, 我永世也不遺忘..~< /> 03-11 某人.[]*° 害怕我的地位被她取代....~ 23-11 某人.[]*° 若隱若現 的感覺我受夠了..! 想放棄你 21-11 某人.[]*° 你給我的聖誕"禮物", 希望你會兌現' 21-11 某人.[]*° 你給我的聖誕"禮物", 希望你會兌現
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
``緣份機機