今曰,勁早起身,就係為左個畢業崇拜.番到學校就見到dobie 啦,.跟住我地就手拖手入去啦!~如常地去左我地既基地分店(一樓女次)念住打俾lois ,點知一打距就黎啦~
三個睡惺惺人就係貢落左音樂室穿詩班袍,唔得啦!~好樣丙,哈哈!~我地見到男仔著裙呀~!好靚~!特別係BB 條裙好短,好得意,好似女仔,.不過都沒得同JEFF 揮,因為距本身就係半個女仔.哈哈,SOR 你唔介意我貢講你個可,大家都貢熟啦~哈哈,唔緊要NE
我地身起詩袍,狂係度扮野,又話全川人入曬英華啦(因為英華既校服既類似貢既)同女仔一齊; 仲係度玩裙底開CHA ,cha cha cha~(其實係個廣告講頭髮,開cha 跟住就cha cha cha)同JEFF 一齊; 跟住又玩小企鵝,PINGU PINGU~同HERMAN,JEFF又話小燒鵝,深井深井~哇哈哈~! :} ; 後咪因為真光都係貢既校服,我就話我地宜家係假光!~哈哈,最咪換衫,JEFF 話得地離開假光學校啦~仲有好多好多!~
去到禮堂,俾D 人見到,狂係度笑,真係沒面見人羅...真失敗...
後咪到左真正既開始,個個JEBELEY 又話背脊好狠,搞到狂張CHAIR 狂係度震,又狂我係我隔離講野隱我笑,我又唔可以笑,驚俾老師話呀! 搞到'飲'笑"飲"得好辛苦\~!跟住一路行個陣又聽到D 老師唱歌,唔得啦~!哈哈
雖然係晨早留留番去,但係換黎既係我地快樂既一切~! 無人可以拿走~
唉...我地埋怨既詩班袍~!lois 仲係度扮大長今,因為都幾似架如果將兩個手擺入去既話!amazing
|