wow~~~真是的~~咁就冇左~~就係11月28日~~
到12月2日~~失埋=,=!~
佢個衰人=.=~~~
悶 到死死下...~~~~
發呆~
病病地~~~
快d星期6同日la~~~唔想上佢堂lor=.=~~~
又希望快d到聖誕節=,=,,,~~~~慢長的時間啊~~
哇哇...好開心...6日都有出去行街xddd~~~
今日去左紅x~~~再行行行~~有得飲貢茶~好飲丫~~
再行行行~~~去左間2蚊既店..勁想買哂番黎=,={{...
都唔錯架..~~再發現~果到有間賣薄餅既~~勁想食lor!!~~~
哂哂=,=~~~~
有時諗番起~~~真係有d想喊=[~~
慘喇慘喇~~~就黎又病=3=.....好唔舒服咁..覺得塊面熱熱地...都唔知做咩=[
希望天日好番d喇..如果唔係..冇得食雪糕=vvv=...
食到肥一肥==...死火雞!~~~