呵...星期6日過完喇~~~非常好的~~不錯不錯!!
又等呀等@@~~~~全方位果日.可以去打寶玲xdd正~~
因為幾好玩架^^~~~
加油加油~~!!
昕~~~唔好唔開心bo^^~~就算冇佢~都有我xddddddd!!~哈哈!!
兩者加油啦!!~~~~~~~^0^
哇哈哈..~~~又到星期6lu..~~可以出街^^~~
星期日就同符佢地去旺角@@~~不錯不錯!!~
買野就一定會喇..記得買禮物先得xdd
呵呵..~~~~~~~~~~祝自己~~~生日快樂!!!^^
去左海洋公園玩xd..都幾開心..會po相上黎.!!~
星期6都係呀!!~~有某人陪同~~成晚tin!~sweet死=v=
haha..~~15歲願望都實現左lu....到16歲願望喇~~~
第1LA~~希望成績係咁進步~~~
第2..希望幸福快樂~
第3...秘密~~
今日勁慘lor@_@.......出黎講完都要再講-,-"~
身體不適呀ma~~頂=,=..
天日又要家政~_~咁鬼早返.!
又落雨.~黑仔-,-....等於我既心情~咁黑!~
希望生日前唔好落雨@@
,,要happy的^^
o___o...穩定交中xd~好開心
希望以後都係咁....