今日都早起身!之後Taki上左黎我到諗住一齊落街食野..
點知落到去見到佢d同學仔....都冇乜胃口食野┌實在太
恐怖啦...之後等細B同佢放學左去打雞....哈哈~超搞笑
呀落到去見到個人打機打得超搞笑...坐多陣又黎多個傻
既係到打機...呢個總搞笑...打到出晒汗抽晒筋咁...全部
都係到笑佢佢又唔知喎!!!超爆呀....陪左細B一陣佢又走啦~
>.<之後Taki總點佢打d抽晒筋既歌總問佢攞電話佢又比喎...
卡卡*"我地又去食野...最搞笑就係見到有條蟲我地放左落碗
粉仔到叫人換過...咁就食左兩碗啦~~飽飽唷!!又去左行街街
Taki同細榮傻嫁..兩個係條街到係咁叫d聲出黎幾多人望住呀..
幾唔好意思呀...>.<但佢地又好鬼搞笑好鬼得意....玩到咁上下
坐左一陣就返家家啦....今日好累累唷!!!!打完日記都要覺覺豬囉..
|