〝●大B﹏〝留言板板↑

 

 

 

puiki0825
暱稱: 細琪﹏^*││大B
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
如果有一天我突然消失...
可是...你的心沒有耳朵...
頭好痛好痛
比朱正成先生放飛機
唉> <
文章分類
全部 (204)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
嬌嬌好令令唷!
日誌統計
文章總數: 204
留言總數: 13
今日人氣: 0
累積人氣: 2080
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 12 日  星期日 晴天
唔開心~ 鬱悶      

訓左5個鐘11:00到就起身同細B出街街啦...諗住叫

醒埋Taki一齊出丫...佢又話一陣先出黎~今日坐車出去

中訓左係細B隻腳到...點知一起身落車隻腳行唔到幾

痛呀...同細B一直行住街等Taki我地由下午等到夜晚

唔打比佢都唔講佢落左黎...等到我火都黎埋激撚死我啦

我都未試過等人等咁耐嫁...又唔打黎講聲喎!!!好啦見到

佢...坐左陣冇野做...我好無奈咁又要走總要坐車返黎中途

訓著左差D又唔記得落車...返到屋企同細B傾陣電電就覺豬

刊登時間︰2005-06-12 01:37 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 11 日  星期六 晴天
開心      

今日超開心囉...同細B去左唱溪玩得好開心唷!!!

之後我地又上左去Cafe坐總叫左酒飲玩得好開心呀...

完又落左天水圍個朋友仔屋企睇細B佢地游乾水.....

我一坐係細B側邊佢就嬴錢錢啦...跟住佢返左家家我

就留左係到同佢傾電電傾到5:30先返蕃茄家家覺豬唷!

訓到11:00就起左身....出發去街街唷......

刊登時間︰2005-06-11 01:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 9 日  星期四 晴天
暈~ 開心      

今日無奈囉!諗住落到機鋪見到細B丫∼點知個死女包又

唔係到喎..>.<哈哈!

↑今日我愛人Taki〝1.5〞號升級啦..佢而家係〝1.4〞

號啦∼嘿嘿◎日佢超爆呀..我地落左置樂買野諗坐一陣堡

煙啦..點知無啦啦走左個傻既出黎係到同我地講野,我走開

左無理到佢!佢咁就捉住Taki水吹左一個鐘..超爆唷!

日全日冇食過野呀..嘩!返到屋企又野食喎∼餓到我暈暈

地呀!跟住累得制訓著左直到細b打黎傾電電我地傾電電傾到三

點∼佢就覺豬囉..我而家都要覺覺豬囉!嘿嘿

刊登時間︰2005-06-10 03:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 8 日  星期三 晴天
^^~ 開心      

今日都早起身!之後Taki上左黎我到諗住一齊落街食野..

點知落到去見到佢d同學仔....都冇乜胃口食野┌實在太

恐怖啦...之後等細B同佢放學左去打雞....哈哈~超搞笑

呀落到去見到個人打機打得超搞笑...坐多陣又黎多個傻

既係到打機...呢個總搞笑...打到出晒汗抽晒筋咁...全部

都係到笑佢佢又唔知喎!!!超爆呀....陪左細B一陣佢又走啦~

>.<之後Taki總點佢打d抽晒筋既歌總問佢攞電話佢又比喎...

卡卡*"我地又去食野...最搞笑就係見到有條蟲我地放左落碗

粉仔到叫人換過...咁就食左兩碗啦~~飽飽唷!!又去左行街街

Taki同細榮傻嫁..兩個係條街到係咁叫d聲出黎幾多人望住呀..

幾唔好意思呀...>.<但佢地又好鬼搞笑好鬼得意....玩到咁上下

坐左一陣就返家家啦....今日好累累唷!!!!打完日記都要覺覺豬囉..

刊登時間︰2005-06-09 02:55 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 6 日  星期一 晴天
開﹏心 愉快      

今日朝早9:00先覺豬!兩點鐘就比我個fd嘈醒左出去....

落左旺角食日本野~超正唷!跟住行街見到條皇冠鑰匙~>

嘩~靚到佢丫...我一定要得到佢

呀!7:00到又落左尖咀搵人我同人走左入去Toys Rys成個

大細佬係咁係到玩唷!卡*"之後就去左觀塘既Apm食飯總見

到有條女係到彈住琴唱歌..嘩~好正彈得┘食埋飯就走返家家...

作佢個死諗住坐車聽歌點知聽聽下冇電喎!諗住死火啦...好在

細B岩岩好時間打黎同我傾電電姐...總陪我傾到返家家~嘻嘻.....

今日累死豬唷...呠!!!!!!!!

刊登時間︰2005-06-07 02:33 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 5 日  星期日 晴天
累﹏●      

玩到朝早八點先返黎!總同Taki講左兩句野到

咁就訓著左啦!4:00就起左身搵野食....

全日係到聽歌!正爆∼但有d悶死﹏夜晚就同細B

傾電電...咁又一Day啦!!

←玩完通頂個樣幾衰

刊登時間︰2005-06-06 01:53 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 4 日  星期六 晴天
去街街唷... 疑惑      

玩電腦玩到朝早5:00先覺覺豬...10:00

細B就起身打黎啦!傾到12:00諗住叫人起身!

點不知..唉!打極都打唔通傷心呀諗住冇得出啦..

我同細B再訓返諗住2:00起身左先出啦....

3:00我地齊齊起晒身...YEAH!有得出去

搞左好耐我地7:00先出到去行街街!佢地又打機

打得黎又冇得行啦∼點知Taki見到佢d朋友仔我

就同左佢地去睇戲唷∼去睇〝恐怖蠟像館〞細B又唔

睇走左超唔開心總同蕃茄影相相!E∼人地諗住齊人一

齊影丫嘛! ←都好在有我既愛人1.5號

同我影姐..卡卡!之後就上左CAFE同人地屋企玩..超爆笑

囉!!冇個正常§總玩到朝早8:00先返到屋企...累死豬啦!

 

刊登時間︰2005-06-06 01:45 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 3 日  星期五 晴天
哈※出山 疑惑      

<∼哈!我個愛人1.5號呀..卡

哈哈∼今日好開心唷...同Taki一早走左

去食野!我總出左山添..嘰嘰○﹏○去打雞果陣

佢打左我鐘意聽個d歌比我聽...愛屎佢唷!卡*"

之後入左學校見左細B一陣!又同Taki返屋企換

衫衫出左去...總見左個我都唔知佢係乜水既人..

開心死唷!唔知聽日行街開唔開心呢..

happy day*""

刊登時間︰2005-06-04 01:56 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 2 日  星期四 晴天
食飯飯唷! 驚訝      

今日同細B傾電電...夜晚就去左吉吉同我嗲嗲咪咪

總有細B食飯飯唷!!好開心呀..之後同細B吹左陣水

就返家家...返家家中同Taki傾電電超搞笑...返

到屋企一陣又落左街買宵夜...肥死唷!

 

刊登時間︰2005-06-03 12:25 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 1 日  星期三 晴天
┐打雞﹃ 驚訝      

爆唷!一早同Taki傾電電 ∼等佢Lunch放左就

碌左去新墟搵細B打雞...食埋野走左去睇Evisu

嘩∼超靚唷!超想買┌之後就同左佢地一齊返ive

啦...我總入埋去添=.=咁又一日啦...

┐唔知聽日係咪真係去唱溪呢.?┌嘰嘰*""

刊登時間︰2005-06-01 07:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
乂┐訓﹃ 不安      

今日係咁覺覺!直到夜晚同細B﹏TAKI係到傾電話...

傾傾下細B又訓著左得返我同TAKI...係到係咁MSN

超爆笑...無奈佢3:15咁就要去訓...我就坐係到聽歌..

刊登時間︰2005-06-01 03:20 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 5 月 30 日  星期一 晴天
┘》開始﹏結束● 感動      

」返轉頭!好似以前咁∼細B你做唔做到.?我想知﹏怎可

想像要我重述溫馨的往事.尤其是你在我臨別的豁達模樣

多少也為了我設想!曾經得我寵壞了你.我竟縱壞你連哀傷都

不可忍受太多∼明白孤單一個都要自強苦楚試練無論如何多

不算多...離開都要考我 怎麼去做我誰都知分開比相處更多

這告別 要是忍得到在未來任何事也可以承受到 成熟到不再問你 

哪裡有我的去路


刊登時間︰2005-05-31 02:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
︹●係屋企唷﹏「 感動      

都唔記得幾多日冇乜點訓過啦!哈~琴晚係蕃茄屋企到

訓阿偉又係到...佢唔小心Zzz比我偷影左相相...卡卡*""

成晚睇住佢係咁起身左訓...頂頂頂!返到屋企一聽歌.....

死火啦!!!又黎料...總要琴日同細B係cafe玩影左d相相同

video一睇又要喊但又想笑>.<極度無奈﹏""以前我地由朝

到晚都成日見成日玩成日攞住個電話係咁傾...而家﹏乜

都唔同晒啦!佢成個人變晒.....有叮噹咪好囉我想返返我地

一開始識果陣咪幾好玩得幾開心....而家一冇街出係間屋到

就死火嫁啦~得兩個動作.....就係!!!!!!!喊喊喊聽歌聽歌聽歌

刊登時間︰2005-05-30 04:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 5 月 29 日  星期日 晴天
┐時間┌§… 感動      

我都唔知點講我既心情好..?成晚冇訓唔開心︽

朝早八點訓著左十一點就碌左起身係到係咁喊┘唉!

我諗住見埋細B我就放開.點不知我一去到攬住我係

咁喊...係咁講唔比我走唔想我走、我心都酸埋但又

唔知點做好︴喊到我成件衫都濕晒!正一傻豬黎既〝

見到一齊玩過個陣咪冇事好開心囉∼但..得返我一個

果陣又諗返起你講過既野!我不嬲都唔鐘意人介手就連

陣比個FD對我點衰都好.我唔會做D咁既野!因為

我好怕痛「但細B你..可以令到我會做呢樣野出黎..

每一條都係我想對你講既野∼我都唔知而家好似以前咁對你好

丫定唔好呀!你而家駛乜我理你丫叫你條仔理你咪得囉..

我呢個人算得乜...唉!冇心情﹏冇心機﹏我而家總可以

同邊個傾計呢...?

刊登時間︰2005-05-30 01:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 5 月 28 日  星期六 晴天
┐※當我孤單我會想起誰﹏星語心願〞§      

可笑!我的夢真的實現了...我最痛鍚的人...

真的要離開我!你係我最信任既人∼一夜之間..

我對你既信心全沒了!我不是恨你的行為.而是

恨你為何不很對我坦白...你說過不會像那人對

我...而家...哈!!《朋友仔》┐↓

┐※當我孤單我會想起誰﹏最親的︽B§

我的心情總在飛什麼事情都想去追只想抓住一些安慰

我的心靈是那麼脆弱一碰就會碎.經不起一點風吹雨打

我的身邊總是要許多人陪.我最害怕每天的天黑!!!

但是天總是會黑!朋友總要離別※誰也不能永遠陪著我←

而孤單的滋味我都要去面對*不只是你.我都會感覺到疲憊..

當我孤單我會想起誰?我只想找個人來陪我!可以嗎..?

無論是為什麼事情都好首先最錯是我的態度..我都會記起

其實我都很小器!對不起!朋友仔感情再天真你亦是我永遠也

會愛惜的人 我對朋友比戀人一定更高分..若大家都敏感我更

要開始懂得不記恨...只想你以後有眼淚放心流!冷淡令人很

難受..無論我們日後路怎麼走彼此我兩的角色似舊..

刊登時間︰2005-05-29 12:52 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
夢﹏..?灰─●      

似夢似真..到底夢真的會實現嗎..?

現實的我還是在做夢.沒有醒過來.?

思維←到底你去了那兒呀!靈魂就像黑

中埋沒了.身體就像木偶給世人擺佈..

朋友支持沒了.只有........

我最痛錫的人都就遠離我嗎....?

 

 

刊登時間︰2005-05-28 03:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 5 月 27 日  星期五 雨天
〝幽﹏§冥〞      

第四日啦∼足足係屋企四日冇出過街﹏*

我聽完一首歌覺得佢D音好正..但係別人眼中

這首歌很恐怖.我就係鐘意佢幽怨!與死亡好接近

種黑暗既感覺^''我這時很喜歡..好想永遠都會

留在這黑色世界裹面!因為朋友都無發明白我.了解

我.我想要你地既時候!你們去了那兒?傷心好快就

等於怨恨....再見啦我的太陽

刊登時間︰2005-05-27 11:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
可能〝不可能      

唉!灰晒﹏●一訓醒就灰到喊...無奈><

係咁發惡夢..驚到震!細B又多個名叫豬手仔←低BQ

佢話自己係手仔腳仔,真係唔得佢死...

刊登時間︰2005-05-27 12:48 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 5 月 25 日  星期三 晴天
辛苦》﹏←       

他讓我辛苦.
他讓我堅強
盡情折磨我
作殘是我本領

落力為你.只為你一個.接收的,.卻不只係我一個.
你是我的唯一,但唯一的不是我
我愛你,愛你不只我一個.你不只會愛上我

刊登時間︰2005-05-26 01:49 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
累〝︿ 驚訝      

嘩∼一早6點3碌左起身叫蕃茄起身〉到7:30又要碌起身叫細B返學

晨咁早起身同佢走左去顛唔返學死左去打機...唉!返到屋企一個鐘到咁

又訓死左!直到5點幾細B打黎先醒...咁又過左一日啦”*

刊登時間︰2005-05-26 01:14 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]